sobota, 16 września 2017

Semilac - Baza/Top 2w1 vs. Baza Samopoziomująca

Kilka słów o produktach...


Już od ponad roku wykonuję sobie paznokcie hybrydowe. Mniej więcej co dwa tygodnie zmieniam kolor paznokci. Jak wiadomo sekretem trwałości paznokci hybrydowych jest odpowiednia baza.

Baza/Top 2w1
To pierwsza baza, z którą zaczynałam przygodę z malowaniem paznokci lakierami hybrydowymi. Do zakupu bazy typu 2w1 skłoniła mnie uniwersalność produktu. Niestety, baza ta jest raczej rzadka, więc trzeba szybko ją utwardzać w lampie aby nie zalać skórek. Stosując ją jako top, należy również utwardzać ją szybko by nie zaprzepaścić ładnie nałożonego lakieru hybrydowego. Kolejnym minusem tego produktu jest trwałość. Choć starałam się z wielką dokładnością przygotować płytkę paznokcia, prawie nigdy moje paznokcie nie przetrwały dwóch tygodni bez odprysku (niewielkiego oczywiście). Wydajność bazy to ok. 10 miesięcy regularnego stosowania.

Baza samopoziomująca
Po przygodach z bazą typu 2w1, zakupiłam bazę samopoziomującą, przede wszystkim dlatego, że moja płytka paznokcia nie jest idealnie gładka, ma sporo nierówności. Baza ta jest o wiele gęstsza od swojej poprzedniczki, o wiele "trudniej" zalać skórki oraz bardzo ładnie wypełnia nierówności paznokcia. A co najważniejsze, trwałość paznokci jest o wiele dłuższa (u mnie było to prawie 3 tygodnie bez żadnego odprysku). Odnośnie wydajności, to aż boję się myśleć na jak długo starczy mi ta baza...

Ocena produktu:
Podsumowując, jestem zdecydowaną zwolenniczką bazy samopoziomującej, przede wszystkim ze względu na trwałość paznokci, ale również łatwość aplikacji i wyrównanie wszelkich niedoskonałości paznokci. A baza 2w1 przyda się do przygotowywania próbek kolorów.

Pojemność:
7 ml

Cena:
Baza 2w1 - 29 zł
Baza samopoziomująca - 33 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz