niedziela, 11 sierpnia 2019

BeBio Ewa Chodakowska - Naturalny żel pod prysznic bambus i trawa cytrynowa

naturalny żel pod prysznic bambus trawa cytrynowa

Nad zakupem kosmetyków z tej serii zastanawiałam się już odkąd pojawiły się w Rossmannie. Z chwilą gdy pojawiła się promocja, niemal błyskawicznie po nie poszłam. Niestety nie tylko ja, bo gdy dotarłam do drogerii wybór był już ograniczony.
Żel zamknięty jest w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce co znacznie ułatwia wydobywanie kosmetyku. Plusem jest to, że nakrętka jest zabezpieczona dodatkową folią, która chroni wścibskich przed otwieraniem kosmetyku (zwłaszcza naturalnego).
Sam żel na dość rzadką konsystencje, pieni się delikatnie, dobrze oczyszcza skórę. Zapach w moim odczuciu jest naturalny, kojarzy mi się trochę z chwastami wyrywanymi w ogródku. Na szczęście zapach szybko się ulatnia i nie pozostaje na skórze. Do zalet tego żelu można zaliczyć jego delikatność, brak podrażnień i przesuszonej skóry.
Ze względu na jego niezbyt gęstą konsystencję i niewielkie pienienie zużywałam go trochę więcej niż w przypadku innych żeli pod prysznic.
Podsumowując, jest to całkiem dobry żel pod prysznic, cenię jego naturalny skład. Chętnie sięgnę po inny żel z tej serii, a do tego raczej nie wrócę ze względu zapach.

Skład:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco-Glucoside, Sea Salt, Lauryl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Benzoate, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Maltodextrin, Cymbopogon, Schoenanthus Leaf Extract, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Potassium Sorbate, Linalool, Limonene

Ocena produktu:
Dobry.

Pojemność:
200 ml

Cena:
15,99

30 komentarzy:

  1. Brzmi fajnie ale mnie nie musi szczerze mówiąc 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dobry ale nie najlepszy, wiec się nie dziwię że nie kusi :)

      Usuń
  2. Zapach kosmetyku to u mnie podstawa. Jak mi zapach nie przypasuje to już nie wracam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj zapach nie należy do najpiękniejszych...

      Usuń
  3. Mnie akurat kosmetyki E. Chodakowskiej nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że wiele produktów sygnuje swoim nazwiskiem Pani Ewa, jednak mnie one nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. produktów jest sporo,a ma być jeszcze więcej...

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że jest taka seria...

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych żelach sporo dobrego ale nie miałam sama okazji ich testować:) Świetna recenzja, buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład mają całkiem dobry (przynajmniej tak czytałam) :)

      Usuń
  8. Zapach chwastów nie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten żel a zapch mi sie podoba:)ale wiadomo to liczą sie indywidualne upodobania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście każdy ma inne powonienie :) dobrze że Tobie się podoba :)

      Usuń
  10. Chce wypróbować coś z tych kosmetyków. Jestem ich ciekawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkrótce pojawi się jakaś promocja na nie...

      Usuń