piątek, 8 września 2017

Nivea - Jedwabisty mus do ciała Creme Soft




Z tym musem to było tak... Dawno, dawno temu...a właściwie nie tak dawno przeczytałam o tym produkcie na stronie Nivea. Zainteresowała mnie przede wszystkim forma -mus. Co to właściwie jest ten mus?

Opakowanie poręczne, dodatkowe zagłębienie (na wysokości 2/3) sprawia że kosmetyk nie wyślizguje się z dłoni. Dodatkowo podoba mi się pomysł z tym, że wystarczy potrzeć zatyczkę aby poznać zapach (pozwala na to specjalna naklejka).
 



Po wstrząśnięciu i wyciśnięciu musu ukazuje się nam coś co bardzo przypomina piankę do golenia. "Piankę" aplikujemy na wilgotną skórę i już. Nie ma potrzeby pocierania aby powstała piana. Wyciskamy ją wprost z opakowania.


Rozprowadzanie musu jest niezwykle przyjemne. Nigdy wcześniej żaden kosmetyk nie zafundował mi takiego odczucia. Mus jest niezwykle delikatny, nie podrażnia, pozostawia skórę nawilżoną i miłą w dotyku. Zapach subtelny, kremowy, charakterystyczny dla produktów Nivea.
Forma musu do ciała mogłaby być ciekawą propozycją na kosmetyki dla dzieci (ze względu na bardzo delikatną formułę i wygodę stosowania).

Skład:
Aqua, Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Silk, Xanthan Gum, PEG-14M, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Sodium Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Parfum
 
Ocena produktu:
Jestem na tak! (zamierzam przetestować inne produkty z tej serii)

Pojemność:
200 ml

Cena:
9,99 (w promocji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz