niedziela, 21 stycznia 2018

Lawendowe łowy

Postanowiłam wprowadzić cykl postów poświęconych zakupom kosmetycznym. W głównej mierze będą to kosmetyki pielęgnacyjne, ale oczywiście małe odstępstwa będą tolerowane. W tym roku zamierzam poddać wnikliwej analizie wszystkie moje zakupy kosmetyczne. Mam nadzieję, że dzięki temu moje decyzje kosmetyczne będą bardziej racjonalne, nieprzypadkowe i satysfakcjonujące.

Choć w duchu obiecywałam sobie, że styczeń będzie miesiącem bez zakupów kosmetycznych to jednak nie mogłam oprzeć się -35 % w lawendowej szafie.

A oto co udało mi się tam upolować:


1.  Psorilam - krem do skóry problemowej - Łuszczyca, AZS 75ml 
2.  Krem Balsam NAFTALENOWY, Górski Eliksir AZS, Łuszczyca, Rany, Oparzenia, 75ml - ELIXIR 
3. Nawilżający delikatny dermatologiczny żel do mycia - napar z rumianku północnego i wiązówki na wodzie szungitowej.j, 200ml - Fratti 


4. Olejek do włosów DZIEGCIOWY - stymulator wzrostu włosów, przeciwłupieżowy, 20ml - Fitokosmetik 
5. Fitokosmetik - Naturalna maska do włosów "Dziegciowa" łopian, chmiel - stymulacja i przyspieszenie wzrostu włosów, 30ml


6. Bania Agafii - balsam do włosów - pielęgnacyjny - ochrona włosów farbowanych 100ml 
7.  Bania Agafii - ekspres maska do włosów - regeneracyjna 


8. Szampon do włosów DZIEGCIOWY przeciwłupieżowy, wzmacniający z olejkiem jałowcowym i szałwią, 270ml - Fitokosmetik 
9. BALSAM DO WŁOSÓW DZIEGCIOWY PRZECIWŁUPIEŻOWY WZMACNIAJĄCY, 270ml - FitokosmetiK 


10. Szampon MOC SZUNGITU przeciwłupieżowy z karelskim dziegciem brzozowymy, 300ml - Fratti 
11.  Organiczny balsam do ust – Koktajl brzoskwiniowy - ORGANIC OIL , 10g - Fitokosmetik 
12.  Naturalne Gęste mydło dziegciowe dla włosów i ciała Regeneracja, 155ml - Fitocosmetic 


13. Ultra-odżywcza maska do stóp „Miękkie pięty" z masłem Shea La Cafe de Beaute 
14.  Uspokajająca pianka do mycia twarzy - ORGANIC LAVENDER, 165 ml 

Jak widać motywem przewodnim tych zakupów był dziegieć, który wchodzi w skład większości kosmetyków, które kupiłam. Już wkrótce pierwsze recenzje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz