poniedziałek, 1 stycznia 2018

Kosmetyczne zużycia grudnia - DENKO 12/2017

W grudniu zużyłam:


1. Nivea - Urban Skin Detox - Jednominutowa maska do twarzy. Recenzja tutaj. Najlepsze w tej maseczce było to, że wystarczała tylko jedna minuta.💛
2. Carmex - Lime Twist - bardzo dobry nawilżacz ust, wygrzebany na z dna torebki, prawie zapomniany. Limonka sprawdzi się latem, a nie zimą bo naprawdę chłodzi.💛
3. Oriflame - Optimals - Krem dotleniająco - nawilżający Oxygen Boost na noc - jakiś czas temu kupiłam go na wyprzedaży w Oriflame. Dość długo czekał na zużycie ale wreszcie się udało. Recenzja wkrótce, raczej nie będzie pozytywna.💜
4. Oriflame - Krem na dzień do skóry z przebarwieniami Optimals Even Out SPF 20 - skreślony za brak efektów. Recenzja tutaj.💜
5. Oriflame - The One - Odżywka w żelu do rzęs i brwi - również skreślona za brak efektów. Recenzja tutaj.💜
6.Oriflame - Love Nature - Maseczka peel-off złuszczająca z ekstraktem z winogron. Zużyłam ją tylko dla tego, że ją miałam. Dodawana była do zamówienia jako gratis. Gdyby nie była za darmo, nie kupiłabym jej.💜
7.Oillan Med+ - Keratolityczny żel dermatologiczny do skóry głowy. Recenzja tutaj.💛
8. Garnier -Płyn micelarny 3 w 1 do skóry normalnej i mieszanej. Recenzja wkrótce!💚


Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz