piątek, 9 sierpnia 2019

Lirene Dermoprogram - Beauty Collection - Peeling ujędrniający z mango


Peeling wpadł do mojego koszyka podczas zakupów w aptece internetowej Gemini, kilka miesięcy temu. Po odczekaniu w kolejce do zużycia, pora na jego recenzję.
Kosmetyk zamknięty jest w miękkiej tubie stawianej na nakrętce, dzięki czemu wydobywanie kosmetyku było bezproblemowe i komfortowe.
Peeling ma żółty kolor, żelową konsystencję z niezbyt dużą ilością drobinek ścierających. Delikatnie złuszcza, pozostawiając na skórze delikatny, nietłusty film. Po jego zastosowaniu skóra jest przyjemnie wygładzona i miła w dotyku (raczej nie ujędrniona). Dodatkowo peeling ma ładny, owocowy zapach.
Podsumowując, jest to bardzo przyjemny w użytkowaniu kosmetyk. Raczej nie dla fanek mocnych zdzieraków.

Skład: 
Aqua (Water), Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Triethanolamine, Acrylates/ C10 -30 Alkyl Acrylates Crosspolymer, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Hydroxyethylcellulose, Sodium Salicylate, Disodium EDTA, PEG-70 Mango Glycerides, Glycerin, Disodium Adenosine Triphosphate, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Sodium Hydroxide, Algin, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Limonene, CI 19140, CI 16035 

Ocena produktu:
Przyjemniaczek

Pojemność:
200 ml

Cena:
9,90

23 komentarze:

  1. ostatnio sporo peelingow zuzywam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sie skuszę na tego przyjemniaczka, jakiś czas temu już mnie kusiła ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja należę do tych, którzy mogą sobie pozwolić tylko na peeling enzymatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię peelingi enzymatyczne do twarzy, do ciała preferuję delikatne zdzieraki

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię te peelingi, co prawda nie są jakieś mega mocne jak typowe peelingi, ale jak dla mnie - fanki mocnego zdzierania na prawdę dają radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię peelingi do ciała, a w szczególności takie, o przyjemnych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten peeling, fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tego produktu, raczej nie sięgnę, ponieważ mam w zapasie kilka fajnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się jakie masz w zapasach a może na coś się skuszę :)

      Usuń
  9. Nie miałam go i chyba nawet go nie kojarzę. Chętnie wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś i był w porządku, ale ja jednak wolę mocniejsze zdzieraki 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i znam - swego czasu uwielbiałam :) później przeszłam na serię Spa Exfoliator z Loeral czy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń