wtorek, 3 października 2017

Dr Sante - Spray do włosów ułatiwający rozczesywanie z olejem makadamia i kreatyną


Śmiało mogę napisać, że jest to moje kosmetyczne odkrycie roku. Zachwalanie tego kosmetyku zacznę od opakowania. Spryskiwacz tworzy delikatną mgiełkę, dzięki czemu kosmetyk można rozprowadzić po włosach bez obawy, że większość kosmetyku wyląduje w jednym miejscu na włosach. Spryskiwacz posiada blokadę, która zabezpiecza spray przed wylaniem.  Dodatkowo smukła butelka ułatwia utrzymanie kosmetyku w dłoniach.

Z reguły nakładam ten kosmetyk na mokre włosy, a następnie przystępuję do suszenia i dalszej stylizacji. Z moich obserwacji zauważyłam, że moje włosy łatwiej się rozczesują, są błyszczące oraz łatwiej je wyprostować (prostuję włosy codziennie). A w dni gdy jest wilgotno włosy nie puszą się (a przynajmniej puszenie jest mocno zredukowane). Zapach bardzo przyjemny, dominuje zapach olejku makadamia. Wydajność kosmetyku zależy oczywiście od tego jak często używamy tego kosmetyku (ja używam po każdym myciu włosów), obecnie po 2 miesiącach używania pozostało mi ok 1/3 kosmetyku.
Poleciłam również ten kosmetyk moim koleżankom, stosują go nieco krócej, ale efekty są już widoczne.

Skład:
Aqua, Peg-12 Dimethicone, Hydrolyzed Soy Protein, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Moringa Oleifera Oil, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Lupine Seed Extract, Panthenol, Polyquaternium-10, Citric Acid, Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Salicylate, Linalool,  Benzyl Benzoate, Limonene

Ocena produktu:
Jestem na tak!

Pojemność:
150 ml

Cena:
7,87 zł (w promocji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz