niedziela, 8 października 2017

Oriflame - The One - Odżywka w żelu do rzęs i brwi


Ten produkt niestety muszę zaliczyć do niewypałów. Fakt nie mam problemów ze zbyt rzadkimi brwiami czy rzęsami, ale liczyłam na jakąkolwiek różnicę w  wyglądzie, ale niestety żadnych efektów nie zauważyłam. Doszedł jeszcze problem z aplikacją kosmetyku na rzęsy, musiałam się naprawdę mocno wysilić żeby go w ogóle nałożyć na rzęsy, przyczyniła się do tego szczoteczka, a właściwie nieporęczna szczota. Na szczęście ta odżywka to nie tylko samo zło. Do plusów tej odżywki można zaliczyć jej wydajność, bo przy codziennym stosowaniu (2 razy dziennie) wystarcza na kilka miesięcy (tylko po co, gdy efektów brak?). Co więcej po mimo, że miałam problem z aplikacją kosmetyku na rzęsy, aplikacja na brwi nie sprawiała żadnego problemu, a nawet pomagała ujarzmić niesforne włoski w jeden łuk.

Skład: 
Aqua, Methyl Gluceth-20, Glycerin, Tromethamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Panthenol, Imidazolidinyl Urea, Urea, Disodium Phosphate, Disodium Edta, Hydrolyzed Vegetable Protein Pg-Propyl Silanetriol, Biotin, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Propylene Glycol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Potassium Sorbate, Propylparaben
 

Ocena produktu:
Pierwszy i ostatni raz.

Pojemność:
8 ml

Cena:
24,90 (bez promocji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz