środa, 27 grudnia 2017

Mini frezarka do paznokci

Dziś nietypowo, bo nie o kosmetykach pielęgnacyjnych, ale o gadżecie przydatnym przy stylizacji paznokci - mini frezarce do paznokci.

Przy przygotowaniu paznokci do wykonania manicure hybrydowego istną zmorą są dla mnie skórki. Dlatego od dłuższego czasu szukałam frezarki zasilanej na prąd, nie za dużej, poręcznej, do użytku domowego no  i w przystępnej cenie. Rozważając zakup tej frezarki oglądałam sporo filmików na YouTube oraz czytałam opinie użytkowników ale żadne z nich nie dało mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Frezarkę kupiłam w sklepie internetowym powerlook.pl (na którym kupiłam większość gadżetów do stylizacji paznokci) w dniu darmowej wysyłki.
Nie będę rozpisywać się na temat danych technicznych tego gadżetu, bo chyba co najważniejsze jest na zdjęciu.
Jednym z istotniejszych pytań odnośnie tej frezarki była jej moc. Ale nie taka opisywana w sposób techniczny lecz tak najbardziej obrazowo jak się da. Generalnie moc tej frezarki nie jest za duża, bo gdy mocniej przyciśniemy do skóry to się po prostu zatrzymuje. Z jednej strony świadczy to o słabej mocy frezarki, ale czy naprawdę w domu potrzebne jest nam urządzenie z salonu? Dla początkujących i niewprawnych użytkowników duża moc frezarki mogłaby spowodować poważne uszkodzenia paznokci.
Usuwanie skórek na dłoniach jest bardzo komfortowe, niewielkie rozmiary frezarki sprzyjają łatwemu operowaniu urządzeniem.

Do frezarki dołączony jest zestaw frezów. Nie są to frezy wysokich lotów, ale jak dla mnie wystarczające. Wykonane są (chyba) z jakiegoś metalu. Ostatni po prawej to nośnik na kapturki ścierne. Jest on naprawdę niewielki i raczej nadaje się na niewielkie powierzchnie skóry.  Po nałożeniu kapturka na nośnik, ciężko go ściągnąć.
Do zestawu podstawowych frezów dokupiłam dwa niewielkie frezy kamienne.

Są one bardzo delikatne, powiedziałabym, że aż na zbyt delikatne.
Dodatkowo, z myślą o moich stopach kupiłam również nośnik gumowy do kapturków ściernych 13 mm oraz kapturki ścierne o gradacji 120.

Te kapturki łatwo założyć i ściągnąć z nośnika. Gdybym miała kupić ponownie to zdecydowałabym się na większy nośnik i na większą gradację kapturków, bo te są ciut za słabe dla moich stóp.
Wracając do samej frezarki, pasują do niej frezy o średnicy trzpienia 2,3 mm (czyli najbardziej popularne).
Wymiana frezów bajecznie prosta, naciskamy metalowy przycisk, odkręcamy frez i wyjmujemy. Założenie freza - naciskamy przycisk, wkładamy wybrany frez i dokręcamy.
Regulacja obrotów bardzo płynna, za pomocą pokrętła (póki co nie mam co do tego zastrzeżeń).
Po dłuższej pracy urządzenia (ok. 5-10 min) mam problem z ponownym jego uruchomieniem (przypuszczam, że się po prostu przegrzewa). Odczekanie kilku minut rozwiązuje problem.

Ocena produktu:
OK 

Cena:
Frezarka 39,99
Frez kamienny (1 szt.) 3,50
Nośnik 4,50
Kapturki (10 szt) 15,99 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz