sobota, 2 grudnia 2017

Kosmetyczne zużycia listopada - DENKO 11/2017

A oto co udało mi się zużyć w listopadzie:


1. Nivea - Antyperspirant Dry Comfort - jakościowo bardzo dobry, zgodnie z obietnicą na opakowaniu skutecznie chroni przed potem. 💖
2. Dr. Sante -Spray do włosów ułatiwający rozczesywanie z olejem makadamia i kreatyną  - recenzja tutaj. 💖
3. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny - recenzja tutaj. 💖
4. Oilan Med+ -  Keratolityczny żel dermatologiczny do skóry głowy - wkrótce napiszę recenzję.💖
5. Oriflame - Silk Beauty - Krem pod prysznic - taki przeciętniaczek, możliwe że w wolnej chwili pokuszę się na recencję.💚
6. Bania Agafii - Maseczka oczyszczająca do twarzy z dziegciem - lubię ją mieć zawsze pod ręką. Recenzja już wkrótce. 💖
7. Bania Agafii - Balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny - kolejny bardzo dobry kosmetyk z serii Bani Agafii. Recenzja wkrótce! 💖
8. Nivea - Urban Skin Detox - Krem na dzień - Recenzja tutaj.
9. Nivea - Urban Skin Detox - Żel-krem na noc - Recenzja tutaj.


Podsumowując listopad, z większości  kosmetyków stosowanych w tym miesiąc byłam zadowolona. Ale najbardziej cieszył mnie fakt, że moje zapasy kosmetyczne znacznie się zmniejszyły.


Legenda:
💖 - bardzo dobry kosmetyk, z pewnością do niego wrócę/stały element mojej kosmetyczki
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

1 komentarz:

  1. Te kremy Nivea mam, ale jeszcze nie używałam, a krem uniwersalnym oriflame u mnie się nie spisał :/

    OdpowiedzUsuń