piątek, 8 czerwca 2018

Kosmetyczne zużycia - DENKO 2,3,4,5/2018

 Oto moje kosmetyczne zużycia kilku ostatnich miesięcy:

1. Bania Agafii - Tradycyjny syberyjski balsam do włosów No 2 na brzozowym propolisie, regenerujący. Bardzo wydajny, o dość przyzwoitym działaniu. Zapach niestety trochę mdły. 💚
2. Oriflame - Nature Secrets - Żel pod prysznic lawenda i figa. Bardzo przyjemny zapach, kojarzy mi się z ciepłym latem. Lubię do niego wracać. 💛
3. Ziaja - Intima - Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym ochronny. Bezinwazyjny, łatwo dostępny i bardzo wydajny. Sięgam po niego od czasu do czasu. 💚
4. Oriflame - Feet Up - Krem do stóp Winter Treat imbir i klementynki. Z wielką radością skończyłam ten kosmetyk, aby nigdy więcej do niego nie powrócić.💜
5. FitoKosmetik - Olejek do włosów dziegciowy - stymulator wzrostu włosów, przeciwłupieżowy. Przy każdej okazji wracam do tego kosmetyku.💖
6. Fitokosmetik - Naturalna maska do włosów "Dziegciowa" łopian, chmiel - stymulacja i przyspieszenie wzrostu włosów. Bardzo dobra maska do włosów, bardzo dobrze nawilża i wygładza włosy.💖

7. Fratti - Nawilżający delikatny dermatologiczny żel do mycia - napar z rumianku północnego i wiązówki na wodzie szungitowej. Bardzo delikatny kosmetyk, niemalże bezzapachowy, lekko się pieni. Nadaje się do skóry wrażliwej, podrażnionej.💚
8. Ziaja Med - Kuracja przeciwświądowa - Szampon łagodzący. Szczerze to spodziewałam się lepszych efektów, albo wręcz jakichkolwiek. Na mnie nie zadziałał.💜
9. Biała Bania Babci Agafii - Szampon – balsam do włosów. Niestety nie sprawdził się, dla włosów bez problemów, no i skład taki sobie... SLS na drugim miejscu w składzie.💜
10. Fitokosmetik - Szampon do włosów DZIEGCIOWY przeciwłupieżowy, wzmacniający z olejkiem jałowcowym i szałwią. Zdecydowanie jeden z lepszych szamponów z dziegciem jakie ostatnio używałam, no i przede wszystkim skuteczny. Wrócę do niego z pewnością.💖
11. Fitokosmetik - Balsam do włosów drożdże piwne, aktywator wzrostu. Świetnie współgra z szamponem i tak jak w przypadku szamponu z przyjemnością do niego wrócę.💖
12. Cosnature - Naturalny kojący krem do twarzy z rumiankiem i solanką. Świetny krem do twarzy, bardzo dobrze matuje. Niestety ciężko go kupić.💖
13. AA - Antyperspirant Green Tea - Zapach może i ładny ale działanie marne. Ledwo daje radę 8 godzin.💜
14. AA - Dojrzała Cera - Krem pod oczy głęboko odżywiający. Bardzo konkretny krem pod oczy, dość gęsta konsystencja, daje bardzo dobre nawilżenie. Bardzo mi się spodobał.💛

15. Lirene - Peeling enzymatyczny z morską algą. Zdecydowanie mój ulubiony peeling, idealny dla cery wrażliwej i naczynkowej.💖
16. Garnier - Płyn micelarny 3 w 1. Zdecydowanie wersja różowa tego płynu jest dla mnie. Bezproblemowo usuwa makijaż i jest mega wydajny.💛
17. Tołpa - Nawilżający płyn do higieny intymnej. Bardzo dobry kosmetyk i bardzo delikatny. Nie powoduje podrażnień. 💛
18. Rexona - Żel pod prysznic Oxygen Fresh. Fajnie odświeżający żel pod prysznic w sam raz na letnie dni.💚
19. Nivea - Żel do mycia twarzy, cera normalna i mieszana. Generalnie nic do niego nie mam. Taki przeciętniaczek.💚
20. Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna AZS. Nawilża i łagodzi podrażnioną skórę. Szkoda, że na opakowaniu nie pisze do których partii ciała jest przeznaczony. Stosowałam go wszędzie tam gdzie była potrzeba.💚 

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz