wtorek, 26 czerwca 2018

Oceanic AA - Cera dojrzała - Krem pod oczy głęboko odżywiający


Kosmetyki do pielęgnacji okolic oczu są ze mną już od wielu lat. I chociaż problem zmarszczek w tych okolicach nie stanowi dla mnie problemu, wciąż szukam idealnego kosmetyku.
Krem przeznaczony jest do pielęgnacji okolic oczu zarówno na dzień i na noc, bez konkretnych wskazań wiekowych, chociaż producent zaznacza na opakowaniu, że powinna być to cera dojrzała (czyli 18 +??).
Opakowanie standardowe dla tego typu kosmetyków, miękka tubka zakończona "dzióbkiem". W środku znajduje się dość gęsty, treściwy krem (jak na tego typu kosmetyk). Dobrze i szybko się wchłania, nie roluje się oraz nadaje się pod makijaż. Stosowałam go głównie w miesiącach zimowo-wiosennych. Poziom nawilżenia okolic oczu był bardzo dobry, skóra odżywiona i wygładzona. Krem jest bezzapachowy, nie powoduje podrażnień ani pieczenia. Krem wystarczył mi na ok. 4 miesiące regularnego stosowania.
Podsumowując, jak dla mnie, to jeden z lepszych kremów pod oczy jaki ostatnio używałam. Moim głównym priorytetem było nawilżenie skóry wokół oczu i ten efekt osiągnęłam. 

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
15 ml

Cena:
12,49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz