poniedziałek, 13 czerwca 2022

Dermedic - Hydrain3 Hialuro - Krem pod oczy

Dermedic - Hydrain3 Hialuro - Krem pod oczy


Szukając kremu pod oczy, w ofercie z jednej aptek internetowych znalazłam ciekawy (przynajmniej na pierwszy rzut oka) krem pod oczy. A, że do tej pory, kosmetyki Dermedic sprawdzały się u mnie całkiem dobrze, postanowiłam go przetestować.
Krem zamknięty był w małej tubce zakończonej "dziubkiem".
Konsystencja była kremowa, o średniej gęstości. Zapach był bardzo delkiatny, słabo wyczuwalny.
Krem łatwo się rozprowadzał, szybko wchłaniał, nie rolował się, więc idealnie sprawdzał się pod makijaż.
Po zastosowaniu skóra była wygładzona, bez widocznych przesuszeń. Co do zmniejszania cieni pod oczami - to ten problem nie do końca mnie dotyczy, wiec trudno mi to zweryfikować.
Krem był przyjemny w stosowaniu, nie podrażniał okolic oczu. Efekty jakie dawał były całkiem dobre. Gdyby był nieco bardziej treściwy (bo takie uwielbiam), byłby dla mnie idealny.

Skład:
Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Silica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Betaine, Propylene Glycol, Chlorella Vulgaris Extract, Cetyl Alcohol, Tocopherl Acetate, Acrylates, Triethanolamine, DMDM Hyndatoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Allantoin, Parfum

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
15 ml

Cena:

27,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz