wtorek, 7 czerwca 2022

DM - Balea - Żel pod prysznic Maślanka i Cytryna

DM - Balea - Żel pod prysznic Maślanka i Cytryna

Od bardzo dawna słyszałam wiele dobrego o żelach pod prysznic z Balea. Jednak nie mam okazji aby kupować stacjonarnie, dlatego aby przetestować ten kosmetyk, musiałam zakupić go online.
Opakowanie wykonane było z plastiku, z nakrętką zamykaną na "klik".
Konsystencja była półpłynna, nieco kremowa, o mlecznym kolorze. Zapach był mleczno-cytrynowy, czyli zgodny z opisem producenta.
Łatwo się pienił, dobrze oczyszczał skórę, nie wysuszał jej. Skóra po zastosowaniu była gładka, miła w dotyku.
Nie miałam większych zastrzeżeń co do tego kosmetyku. Robił swoje i nie przesuszał skóry (a to naprawdę dużo). Szkoda tylko, że nie mam drogerii DM w swoim zasięgu.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Coco_Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Butyris Lac Powder, Citrus Limon Fruit Extract, Opuntia Ficus_Indica Stem Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Glycol Distearate, Gellan Gum, Glyceryl Stearate, Disodium Edta, Magnesium Sulfate, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum, Limonene, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, CI 13015, CI 47005, CI 19140, CI 14720, CI 28440.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
300 ml

Cena:

3,55

2 komentarze: