środa, 1 czerwca 2022

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2022

Czas na podsumowanie zużyć kosmetycznych maja.

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

 Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2022

1. Sylveco - Aloesove - Regenerujący żel do twarzy, ciała i włosów. Stosowałam go raczej jako dodatek do pielęgnacji niż samodzielny kosmetyk. RECENZJA 💚
2. Good Mood - Hemp Code - Odbudowujący szampon do włosów z olejem konopnym.
Kupiłam go trochę z przypadku, ale okazał się bardzo dobrym wyborem. RECENZJA 💛
3. Yves Rocher - Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba. Zdecydowanie dobrze dzaiłała na moje włosy. RECENZJA 💛
4. BasicLab - Anti-Perspiris - Antyperspirant 72h. Skutecznie chronił przed potem i niemprzyjemnym zapachem. RECENZJA 💛

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2022

5. Empire Pharma -Solverx - Pianka do higieny intymnej Skóra Atopowa. Komfortowy w użytkowaniu, delikatny w działaniu. RECENZJA 💛
6. Fitokosmetik - Tradycyjna, drożdżowa maska do włosów cienkich. Był to jak najbardziej poprawny kosmetyk, robił swoje. RECENZJA💚
7. Sylveco - Lniana maska do włosów. Zużyłam, ale nie wywarła na mnie większego wrażenia. RECENZJA 💚
8. Sylveco - Rosadia - Krem rozświetlający na dzień. Najlepszy krem z całej oferty Sylveco - oczywiście z kremów na dzień. RECENZJA 💛
9. Sylveco - Rosadia - Odżywczy krem na noc. Treściwy i nawilżający. Jeden z lepszych wśród ofert Sylveco. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2022

10. L'biotica - Złuszczające plastry na pięty w postaci napiętek. Co prawda złuszczyły zrogowaciały naskórek, ale efekt był dość krótkotrwały. RECENZJA 💚
11. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Kolagen. Ładnie nawilżaly i napinały skórę wokół oczu. Chociaż efekt nie był zbyt długotrwały. RECENZJA 💛💚
12. Bielenda - Masełko do rąk Nawilżająca Malina. Przyjemnie pachniało i dobrze nawilżało dłonie. RECENZJA 💛
13. Miya Cosmetics - Beauty.Lab - Serum z witaminą C na przebarwienia. Bardzo przyjemne w użytkowaniu, lekko rozjaśniło skórę i delikatnie wyrównało koloryt. RECENZJA 💛💚
14. Yves Rocher - Balsam do ust Słodka Jeżyna. Dobrze nawilżał i wygładzał usta. RECENZJA 💚
15. Avon - Care - Balsam regenerujący do ust. Spełniał swoje zadanie, ale nie było to odkrycie roku. RECENZJA 💚

I to już wszystko co zużyłam w maju.

1 komentarz: