niedziela, 5 czerwca 2022

Eveline Cosmetics - I'm BIO - Szampon nawilżający

Eveline Cosmetics - I'm BIO - Szampon nawilżający

Szampon trafił do mnie trochę z przypadku, gdy podczas cotygodniowych zakupów, zorientowałam się, że nie mam żadnego szamponu do włosów. A, że słyszałam kilka pozytywnych opinii o tym produkcie, postanowiłam go przetestować.
Szampon zamknięty był w wygodnym, chociaż dużym, opakowaniu z pompką. Działała ona bez zarzutu, przez cały czas użytkowania kosmetyku.
Konsystencja była dość gęsta, żelowa. Szampon łatwo się pienił i dobrze oczyszczał włosy i skórę głowy. Pachniał przyjemnie, nieco cukierkowo (ale nie mdło). Zapach utrzymywał się na włosach przez dłuższą chwilę.
Po zastosowaniu włosy były odświeżone, uniesione od nasady. Łatwo się układały i nie były nadmiernie splątane.
Moc szamponu zaliczyłabym do średnich, nie był to mocny "rypacz". W sam raz do codziennego stosowania. 
 
Skład:
Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Betaine, Panthenol, Niacinamide, Hydrolyzed Wheat Protein, Cannabis Sativa Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Coco-Glucoside, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-3 Betaine Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Potassium Laureth-4 Carboxylate, Phenoxyethanol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Parfum (Fragrance), Limonene.
 
Ocena produktu:
Bardzo dobry
 
Pojemność:
400 ml
 
Cena:
19,90

1 komentarz: