środa, 15 czerwca 2022

Tołpa - Tołpa Green - Łagodny żel micelarny do mycia twarzy, oczu i ust

Tołpa - Tołpa Green - Łagodny żel micelarny do mycia twarzy, oczu i ust


W swojej pielęgnacji stawiam zazwyczaj na żele lub pianki oczyszczające. I chociaż zazwyczaj sięgam po bardziej naturalne kosmetyki, to w tym wypadku, żel trafił do mnie trochę przypadkowo, gdy zorientowałam się, że potrzebuję tego rodzaju kosmetyku.
Opakowanie - tubka stawiana na nakrętce, zamykana na "kilk".
Konsystencja - żelowa, o śreniej gęstości. Zapach - mało naturalny, sztuczny i chemiczny.
Żel stosowałam zarówno rano i wieczorem (w drugim etapie oczyszczania twarzy). Łatwo się pienił i skutecznie oczyszczał skórę. Po zastosowaniu, odczuwałam krótkotrwałe ściągnięcie skóry. Natomiast przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, delikatnie wysuszenie.
W mojej ocenie był to dobry, poprawny kosmetyk, ale nie stał się moim "odkryciem roku", więc zapewne nie sięgnę po niego ponownie.

Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphodiacetate, Polysorbate 20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Poloxamer 184, Peat Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Glycerin, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Methylpropanediol, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
150 ml

Cena:
13,29

1 komentarz:

  1. Jeśli wysusza, to na pewno go nie wypróbuję. Mam jakiś taki dystans do tej marki, bo co zaryzykuję, to trafię na bubel :(

    OdpowiedzUsuń