poniedziałek, 9 maja 2022

Oriflame - Scents & Moments - Soft Cuddles - Żel pod prysznic

Oriflame - Scents & Moments - Soft Cuddles - Żel pod prysznic

Przeglądając katalog Orifalme, trafiłam na nową kolekcję żeli pod prysznic z serii Scent&Moments. Niemal od razu zdecydowałam się na dwie wersje, jednak jako pierwszą postanowiłam przetestować Soft Cuddles.
Opakowanie w całości wykonane z plastiku. Nakrętka szczelna, z zabezpieczeniami dającymi gwarancje, że nikt wcześniej nie otwierał tego kosmetyku.
Konsystencja żelowa, dośc gęsta. Zapach przyjemny, otulający z delikatną nuta kwiatu migdałowca.
Sam żel łatwo i obficie się pienił. Dobrze oczyszczał skórę ale niestety lekko ją przesuszał.
Kosmetyk spełniał swoją podstawową rolę, ale nie zauważyłam innych dodatkowych
właściwości pielęgnacyjnych. I jak większość żeli pod prysznic od Oriflame, przesuszał skórę.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-3, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Citrate, CI 19140, CI 17200

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
250 ml

Cena:
8,99 (w promocji)

1 komentarz:

  1. Jestem fanką żeli pod prysznic i ten też pewnie by mi się podobał, tym bardziej, że jak piszesz ma przyjemny zapach z delikatną nutą kwiatu migdałowca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń