wtorek, 31 maja 2022

Haul kosmetyczny czyli co nowego w maju

W maju kupiłam kilka ciekawych pozycji kosmetycznych:
 
Haul kosmetyczny czyli co nowego w maju

Na Allegro udało mi się upolować mój pierwszy kosmetyk z DM:

1. DM - Balea - Żel pod prysznic Maślanka i Cytryna

W Biedronce kupiłam natomiast:

2. Eveline Cosmetics - Hair 2 love - Szampon nawilżający

Natomiast w Rossmannie skusiłam się na:

3. L'oreal - Elseve - Płynna odżywka do włosów Wonder Water
 
Haul kosmetyczny czyli co nowego w maju

 
4. Empire Pharma -Solverx - Pianka do higieny intymnej Sensitive Skin
5. L'biotica - Złuszczające plastry na pięty w postaci napiętek
6. Rossmann - Isana - Sól do kąpieli Oaza Spokoju

Haul kosmetyczny czyli co nowego w maju


7. Rossmann - Isana - Hydrożelowe płatki pod oczy Kokos
8. Rossmann - Isana - Hydrożelowe płatki pod oczy Aloes
9. Rossmann - Isana - Sól do kąpieli Sunset Beach

I to już wszystko. 😊

2 komentarze:

  1. Ten żel balea miło wspominam, a nie jestem fanką słodkich woni. Tu jednak zapach był dobrze wyważony :)

    OdpowiedzUsuń