piątek, 27 maja 2022

Rossmann - Isana - Hydrożelowe płatki pod oczy Kokos

Rossmann - Isana - Hydrożelowe płatki pod oczy Kokos

Ostatnimi czasy, bardzo lubię wzbogacać swoją pielęgnację o płatki pod oczy. Dlatego, gdy na półce w Rossmannie zobaczyłam płatki marki Isana, bez wahania po nie sięgnęłam.
Płatki zamknięte były w półprzeźroczystej saszetce. Dwa płatki znajdowały się na plastikowej "tacce", dzięki czemu nie zmieniały swojego położenia.
Płatki były grube. mięsiste i dobrze nasączone. Nie dobrze przylegały, nie zsuwały się. Kształt również był odpowiedni, ładnie pokrywał sporą część okolicy pod okiem.
Standardowo już, płatki nałożyłam wieczorem i poszłam w nich spać. Przez cały czas nie zsunęły się ani nie odpadły. Gdy je ściągnęłam rano, wciąż miały w sobie sporo wilgoci.
Po zastosowaniu skóra wokół oczu była wygładzona, napięta a twarz nabrała wypoczętego wyglądu. Efekt, jak to z płatkami nie był długotrwały ale bardzo dobry.
Byłam mile zaskoczona jakością płatków pod oczy od Isany. Z pewnością sięgnę po inne wersje. A tak na marginesie dodam, że nie pachniały kokosem.

Skład:
Aqua, Sorbitol, Glycerin, Terhalose, Hydrolyzed Collagen, Cocos Nucifera Oil, Sodium Hyaluronate, Chondrus Crispus Powder, Glucomannan, Hydroxyacetophenone, 1,2 -Hexanediol, Mica, Titanium Dioxide, Polyglyceryl-6 Caprylate, Potassium Chloride, Proline, Parfum, CI 77491

Ocena produktu:
Bardzo dobre

Pojemność:
2 szt.

Cena:
3,39 (w promocji)

1 komentarz:

  1. Ooo nigdy nie próbowałam nakładać płatków na noc, akurat teraz mam m.in te z isany, więc sprawdzę ten patent :D

    OdpowiedzUsuń