niedziela, 29 maja 2022

L'biotica - Złuszczające plastry na pięty w postaci napiętek

L'biotica - Złuszczające plastry na pięty w postaci napiętek

Moje stopy od zawsze mają tendencję do rogowacenia, dlatego stosuję wiele preparatów aby uporać się z tym problemem. A z racji tego, że problem ten dotyczy głównie pięt, do tej pory nie zdecydowałam się na zastosowanie skarpetek złuszczających. Dlatego gdy w Rossmannie znalazłam preparat na pięty postanowiłam go przetestować.
W tekturowym znajdowały się dwa napiętki. Niestety ich kształt nie był dobrze wyprofilowany, gdyż nie dolegały dokładnie do pięty. A co gorsze przesuwały się i nie trzymały się w jednym miejscu.
Podczas trzymania napiętek na stopach, przez krótki czas odczuwalne było delikatne mrowienie. Po około godzinie ściągnęłam je i zaczęłam czekać na pierwsze efekty. Pierwsze efekty zaczęły się pojawiać po około 4-5 dniach. Skóra zaczęła się intensywnie łuszczyć. Wspomagałam ten proces tarką do stóp, dzięki czemu szybko pozbyłam się łuszczącej skóry.
Efekt jaki osiągnęłam był całkiem niezły. Z pięt zniknęła jakby jedna warstwa twardej skóry. Skóra była gładka i znacznie mniej szorstka. Niestety był to dość krótkotrwały efekt i po około miesiącu, moje pięty wróciły do stanu poprzedniego.

Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Glycolic Acid, Lactic Acid, Isopropyl Alcohol, Urea, Propylene Glycol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Pyrus malus (Apple) fruit extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugarcane) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Betaine, Butylene Glycol, Parfum, Salicylic Acid, Menthol, disodium edta, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Cironellol

Ocena produktu:

Niezłe

Pojemność:
2 szt.

Cena:
11,29

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz