czwartek, 19 maja 2022

Fitomed - Mój krem do cery wrażliwej i naczynkowej 02

Fitomed - Mój krem do cery wrażliwej i naczynkowej 02

Szukając kremu do twarzy, natknęłam się na nieznaną mi do tej pory firmę Fitomed. Nie czytałam wcześniej opinii o tym kosmetyku, więc to co znalazłam w słoiczku, było dla mnie zaskoczeniem.
Krem zamknięty był w szklanym opakowaniu, z plastikową nakrętką. Dodatkowym zabezpieczeniem, był sreberko, które zabezpieczało kosmetyk.
Konsystencja kremu była bardzo zwarta, treściwa i bardzo gęsta. Zapach delikatny, typowy dla kosmetyków naturalnych.
Krem po mimo bardzo gęstej konsystencji, bardzo łatwo się rozprowadzał i szybko wchłaniał. Stanowił świetną bazę pod makijaż, nie rolował się. Co do działania pielęgnacyjnego, świetnie nawilżał i wygładzał skórę. Łagodził niewielkie podrażnienia i koił skórę.
Krem był moim pozytywnym zaskoczeniem. Podobało mi się jego działanie oraz konsystencja. Z wielką przyjemnością sięgnę po kolejną wersję tego kosmetyku.

Skład:
Aqua, Theobroma Cacao Seed Butter, Hamamelis Virginiana Flower Water, Wheat Germ Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Lecithin, Linum Usitatissimum Seed Extract, Aesculus Hippocastanum Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Arnica Montana Extract, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Ceramide 6, Trilaureth-4 Phosphate, Glucose, Sorbitol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin

Ocena produktu:

Super!

Pojemność:

55 g

Cena:
36,00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz