środa, 11 maja 2022

Yves Rocher - Płukanka octowa z malin

Yves Rocher - Płukanka octowa z malin

O płukance malinowej od Yves Rocher czytałam wiele dobrego, więc gdy tylko miałam okazję ją kupić, bez wahania po nią sięgnęłam.
Kosmetyk zamknięty był w plastikowym opakowaniu, z nakrętką zamykaną na "klik".
Płukanka miała formę płynu o różowej barwie. Zapach był niezwykle przyjemny, malinowy.
Kosmetyk stosowałam nieco inaczej niż zalecał producent, bo mieszałam ją z wodą i płukałam tą mieszanką włosy. Nie spłukiwałam później. Niemal od razu po zanurzeniu włosów, były one rozplątane i wygładzone. A po wysuszeniu włosy były wygładzone i łatwo się układały. Dodatkowo były bardziej błyszczące niż po zastosowaniu tylko odżywki.
Podsumowując, był to ciekawy kosmetyk, który wspomagał pielęgnację moich włosów. Stosowałam go wtedy gdy chciałam, aby moje włosy wyglądały nieco lepiej niż zwykle.

Skład:
Aqua, Acetum, Parfum, Lactic Acid, Stearamidopropyl Dimethylamine, Caprylyl/Capryl Glucoside, Fructooligosaccharides, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Inulin, Methylpropanediol, Alcohol, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, CI 14700, CI 17200, CI 42090

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
400 ml

Cena:
44,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz