piątek, 13 lipca 2018

Fratti - Nawilżający delikatny dermatologiczny żel do mycia twarzy - napar z rumianku północnego i wiązówki na wodzie szungitowej


Żel ten upolowałam podczas moich łowów w Lawendowej Szafie. Niestety przez moją nieuwagę i pośpieszne przeczytanie opisu produktu, używałam tego żelu nie do końca zgodnie z przeznaczeniem. Przyjęłam że "żel do mycia" to do całego ciała służy, szkoda że nie doczytałam opisu produktu gdzie było napisane, że to jednak żel do mycia twarzy bardziej jest...😀 Koniec końców zużyłam ten produkt bez żadnych szkód dla mojej skóry.
Żel znajduje się w wygodnym opakowaniu z pompką dzięki czemu łatwo go dozować i aplikować na skórę. Ma żelową konsystencję, trochę glutowatą, niemalże przeźroczystą, o lekko żółtawym kolorze. Zapach bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny. 
To najdelikatniejszy żel jaki stosowałam do mycia ciała. Akurat gdy go stosowałam, zmagałam się z swędzącą wysypką na rękach. Żel delikatnie oczyszczał skórę, nie powodował podrażnień, nie wysuszał skóry. Na twarzy spisywał się również dobrze, delikatnie oczyszczał skórę z makijażu i codziennych zabrudzeń, nie podrażniał, nie wysuszał, lekko nawilżał.
Dodatkowo producent zapewnia, że kosmetyk nie zawiera: laurylosiarczanu sodu, parabenów i barwników. Co więcej woda szungitowa posiada właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne.
Chociaż, żel ma wiele zalet, zastanowię się nad jego kupnem, ponieważ nie do końca spodobała mi się ta nieco glutowata konsystencja. Jeżeli już go kupię to zapewne będę go używać jako żel do twarzy, bo jest baaardzo delikatny w swoim działaniu.
 
Skład:
Aqua (demineralizowana woda z Szungitu), Magnesium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betain, Pelos, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Pyrrolidone-5-Sodium Carboxylic, Sodium Cocoyl Alaninate, Xanthan Gum, Panthenol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Spirea Ulmaria Flower Extract, Tetrasodium EDTA, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
7,61 (z rabatem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz