sobota, 14 lipca 2018

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna AZS - Krem kojący, nawilżający


Jakiś czas temu zmagałam się suchą i łuszczącą się skórą w okolicach uszu i czoła. Dodatkowo doszła reakcja alergiczna na lek, która objawiała się czerwoną i swędzącą wysypką na rękach. Co więcej skóra całego ciała była mocno przesuszona. Wszystkie te problemy kosmetyczne skłoniły mnie do zakupu czegoś co złagodzi moje dolegliwości. Zaczęłam od dermokosmetyków, wybór padł na zestaw Ziaji - kuracja dermatologiczna AZS w skład której wchodziły: krem kojąco-nawilżający, olejek do mycia ciała oraz emulsja do mycia ciała.
Zacznę tradycyjnie od opisu opakowania, a właściwie tego czego mi na nim brakuje. Po pierwsze nie ma wskazania do jakich partii ciała jest przeznaczony. Osobiście stosowałam, do twarzy i okolic oraz na ręce z wysypką. Po drugie, zgodnie z tym co pisze producent, kosmetyk przeznaczony jest dla osób z atopią skóry bez ograniczeń wiekowych, ale czy to znaczy, że jest przeznaczony dla niemowląt od pierwszych dni życia czy dopiero od 3 miesiąca. Jako konsument chciałabym to wiedzieć. Samo opakowanie natomiast jest wygodne w użytkowaniu i nie sprawiało mi większych problemów.
Krem ma dość lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza, dobrze wchłania, ma neutralny zapach. Przy swędzącej skórze (w moim przypadku na rękach) przynosił chwilową ulgę swędzącej skórze. Na skórze łuszczącej się było już trochę gorzej, za słabo ją nawilżał. O ile pod makijażem udawało mi się ukryć ten defekt, to w miejscach bez makijażu aplikowałam ten krem kilka razy dziennie, przede wszystkim dlatego, że trochę łagodził uporczywe swędzenie. Po aplikacji na skórę zaczerwienioną pozostawiał delikatną warstwę ochronna, natomiast na skórze łuszczącej się wchłaniany był ekspresowo i dopiero kilka warstw kremu pozostawiało taki lekki film.
Generalnie nie jest zły, ale szału też nie ma. Po prostu moja skóra wydaje się mieć o wiele większe wymagania co do pielęgnacji.

Skład: 
Aqua, Sodium Hydroxide, Canola Oil, Caprylic/CapricTriglyceryde, Urea, Polyglyceryl-3 Methyglucose Distearate, Cetyl Ricinoleate, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Dimethicone, Ceramide3, Ceramide-6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl, Lactylate, Ca rbomer, Xanthan Gum, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Tocopheryl Acetate, Allatoin, Glycerylcaprylate, Phenoxyethanol, DMDMHydantoin, Chlorphenesin
Ocena produktu:
Może być.

Pojemność:
50 ml

Cena:
11,44 (w zestawie wyszło trochę taniej, bo cały zestaw kosztował 29,99)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz