piątek, 20 lipca 2018

Nivea - Szampon pielęgnujący Hydro Care do włosów normalych i suchych


Czasami zdarza mi się, że poza szamponami z zawartością dziegciu, stosuję szampony, które bez problemu, znaleźć można na półce w markecie. Mój wybór padł na szampon do włosów suchych i normalnych od Nivea.
Opakowanie szamponu bardzo wygodne w użytkowaniu, z szczelnym zamykaniem na "klik". Płaska nakrętka pozwala postawić szampon do góry dnem, gdy się kończy. Transparentne opakowanie pozwala na bieżącą kontrole zużycia kosmetyku.
W butelce znajdziemy dość gęsty, przeźroczysty szampon o bardzo delikatnym i przyjemnym zapachu (z nutą charakterystycznego zapachu dla wszystkich kosmetyków Nivea). Szampon łatwo się pieni i dobrze oczyszcza włosy. Po umyciu włosy nie są poplątane, łatwo je rozczesać, są też wygładzone. W sumie nie wiem jak to opisać, bo po raz pierwszy zdarzyło mi się żeby po użyciu szamponu, doświadczyć niezwykłej lekkości włosów, zero obciążenia. Muszę też przyznać włosy mniej się puszyły, nie miałam też problemów z układaniem włosów, były podatne na wszelkie stylizacje. 
Wydajność kosmetyku oceniam na ok. 2 miesiące (ze względu na dużą pojemność).
Działanie na same włosy było bardzo dobre, dla skóry głowy nie zauważyłam żadnych efektów. Gdyby mój skalp był bezproblemowy zapewne zostałabym przy tym szamponie, niestety skazana jestem na dalsze poszukiwania.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Nymphaea Odorata Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Glyceryl Glucoside, Panthenol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Propylene Glycol, Citronellol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Parfum

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
400 ml

Cena:
11,39

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz