środa, 11 lipca 2018

Nivea - Żel do mycia twarzy


Kupiłam ten żel w sumie z braku pomysłu co kupić, a że akurat był w promocji to skorzystałam.
Opakowanie bez zastrzeżeń, żel łatwo było wydobyć z opakowania dzięki temu, że można było bo postawić na nakrętce. 
Konsystencja nie za gęsta, żelowa, czyli dokładnie taka jakiej się spodziewałam. Zapach neutralny. Żel dobrze oczyszcza skórę, łatwo się pieni, nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Przy tym jest mega wydajny, niewielka ilość (dosłownie kilka kropel) wystarcza na umycie całej twarzy. Po zastosowaniu skóra twarzy jest odświeżona, nie ściągnięta i gotowa do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Generalnie nie mam co do tego kosmetyku żadnych zastrzeżeń. Nie zaszkodził, ale też nie wniósł niczego nowego. Po prostu przeciętniaczek.

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Acrylates Copolymer, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Panthenol, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Polyquaternium-10, Benzophenone-4, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum, CI 42090, CI 1603

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
150 ml

Cena:
9,90

1 komentarz:

  1. Kiedyś go miałam i był ok. Częściej sięgałam po zieloną wersję jednak. Mimo to Nivea dla mojej skóry jest taka neutralna i nie działa jakoś w sposób świetny.

    OdpowiedzUsuń