niedziela, 29 lipca 2018

Dabur - Vatika Naturals - Wzbogacony olej kokosowy do włosów


Od pewnego czasu regularnie używam olejków do włosów. Często wyszukuję ich w ofercie różnych sklepów internetowych oraz aptekach. Ostatnio przy okazji zakupów w aptece internetowej Gemini, trafiłam na ten oto olejek kokosowy. Promocyjna cena oraz fakt, że o takim olejku nigdy nie słyszałam, przekonały mnie do zakupu.
Opakowanie produktu, nie zachwyca. Miałam problem z wydobywaniem tego kosmetyku opakowania. Przed ogrzaniem jest ciałem stałym, więc trudno go wydobyć, po podgrzaniu jest ciekły i wtedy łatwo się rozlewa, zwłaszcza gdy chcemy go zaaplikować wprost na włosy. Wszystkie te problemy rozwiązało, przelanie podgrzanego olejku do innego opakowania.
W zapachu olejku dominuje kokos ale wyczuwalne są też inne nuty. Konsystencja (jak już wspomniałam powyżej) w zależności od temperatury. W większości czasu było to ciało stałe w białym kolorze, po podgrzaniu olejek o żółtawym odcieniu. Olejek zmieniał swoją postać w kontakcie ze skórą, wystarczyło wydobyć trochę białego mazidła, aby już po chwili stało się ono płynnym olejkiem.
Olejek nakładałam zarówno na włosy (na całą długość) jaki i na skórę głowy, i pozostawiałam na minimum 20 minut. Zmycie olejku nie było zbyt kłopotliwe (wystarczył szampon i odżywka).
Widoczne efekty stosowania olejku były widoczne już po trzech użyciach. Włosy były błyszczące, miłe w dotyku i o wiele łatwiej układały się. Dodatkowym "gratisem", używania tego olejku było rozjaśnienie włosów (na szczęście bardzo mi to odpowiada). Nawilżenie skóry głowy było na całkiem dobrym poziomie. Wydajność to ok. 1 miesiąc przy częstym stosowaniu.
Generalnie uważam olejek za bardzo dobry, ale nie jestem pewna czy do końca dobrze dobrałam olejek do stanu moich włosów.

Skład:
Coconut Oil (Cocos Nucifera Oil ), Herbal Extract - [Emblica Officinalis Fruit Extract (Amla ), Terminalia Chebula, Terminalia Bellirica, Azadirachta Indica Leaf, Centella Asiatica, Hedychium Spicatum Rhizome, Lawsonia Inermis Leaf], Lecithin (Soya Lecithin), Perfume, Aqua, Milk (Lac), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Rosemary Oil), Tocopherol Acetate (vitamin E), Citrus Medica Limonum Oil (Lemon Oil), BHT, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene.

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
150 ml

Cena:
11,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz