czwartek, 25 października 2018

Aussie - 3 Minutes Miracle Moisture - Intensywna odżywka do włosów suchych Macadamia Nut Oil

;

To jeden z moich łowów kosmetycznych jeszcze z sierpnia. Trochę sceptycznie podchodziłam do tej odżywki, bo ostatnimi czasy stosowałam w większości naturalne kosmetyki do włosów.
Opakowanie bardzo wygodne. Spełnia wszelkie moje "chciejstwa" jakie mam co do opakowania. Po pierwsze, można postawić na nakrętce (nie ma innej opcji). Po drugie: nie wyślizguje się z rąk (zagłębienia po obu stronach opakowania). Po trzecie: precyzyjne dozowanie, nic się nie rozlewa.  Po czwarte: ładny, prosty design.
Odżywka ma biały kolor, trochę jakby przeźroczysty. Zapachem przypomina mi kredki woskowe, na szczęście zapach szybko ulatnia się z włosów. Konsystencja gęsta ale nie ciężka.
Nie plącze włosów, po kąpieli łatwo je rozczesać. Po zastosowaniu odżywki włosy są miłe w dotyku i gładkie. Włosy łatwo się układają (w moim przypadku prostują). Pierwsze efekty zauważyłam już po kilku zastosowaniach.
Wydajność duża, bo stosowałam ją przy każdym myciu włosów przez 2 miesiące.
Polubiłam tą odżywkę za to, że po jej zastosowaniu moje włosy stały się niesamowicie posłuszne w stylizacji, jest ona łatwiejsza i bardziej trwała. A dla mnie ma to duże znaczenie. 

Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Benzyl Alcohol, Dicetyldimonium Chloride, Glutamic Acid, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Parfum, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone 

Ocena produktu: 
Bardzo dobry 

Pojemność: 
200 ml 

Cena: 
12,25 (promocja w Rossmann 2+2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz