czwartek, 11 października 2018

Isana Sport - Żel pod prysznic 2 w 1


To drugi żel Isana, który miałam okazję testować. Jak się później okazało, przypadkowo kupiłam żel przeznaczony dla mężczyzn, ale jak widać przeżyłam tą "straszliwą" pomyłkę.
Wersja mini świetnie sprawdza się na wszelkiego typu wyjazdach, zwłaszcza że małe wymiary opakowania pozwalają na zaoszczędzenie sporej ilości miejsca. Po mimo tego, że jest to wersja miniaturowa, opakowanie jest poręczne, z wygodnym i szczelnym zamknięciem.
Żel jest stosunkowo gęsty, nie wodnisty, łatwo rozprowadza się po skórze, dobrze się pieni i oczyszcza skórę, czyli robi dokładnie to do czego został stworzony. Nie wywołał podrażnień czy podrażnienia skóry. Nie stosowałam do mycia włosów, więc nie mogę obiektywnie stwierdzić jak zadziałał by na moje włosy. 
Zapach typowo męski, orzeźwiający, nie utrzymuje się zbyt na skórze.
Zapewne dla mężczyzn jest jak najbardziej OK, ale następnym razem uważniej będę czytać etykiety kosmetyków.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Oleate, PEG-7, Glycerylcocoate, Glycerin Polyqaternium-7, Allantoin, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium, Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985, CI 19140, CI 28440, CI 42051

Ocena produktu:
Nie dla mnie
 
Pojemność:
50 ml 

Cena:
3,49

2 komentarze:

  1. z isany produkty są różne. Czasem mi się sprawdzają czasem nie. Ale tanie za to;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jest tak przyjazna, że można eksperymentować do woli :D

    OdpowiedzUsuń