poniedziałek, 15 października 2018

Oriflame - Love Nature - Szampon z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających


Mam jakąś dziwną słabość do linii kosmetyków Love Nature od Oriflame. Chociaż, poza ładnym zapachem i pięknym opakowaniem nie wyróżniają się niczym szczególnym, wciąż do nich powracam.
Opakowania zarówno szamponów, żeli pod prysznic czy odżywek z tej serii są bardzo podobne. Odróżnia je jedynie kolor nakrętek i etykiety. Są wygodne w użytkowaniu i generalnie nie ma do czego się przyczepić.
Szampon ma dość gęstą konsystencję, ale wydobycie z opakowania nie sprawiwia większych problemów. Dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Stosowałam go do usuwania oleju z włosów i w tej roli sprawdzał się bardzo dobrze. 
Zapach bardzo realnie oddaje zapach cytryny połączonej z pokrzywą. Wydajność zależy od częstotliwości używania. Mi wystarczył na ok 1,5 miesiąca, przy nieregularnym stosowaniu. 
Szampon w swoim działaniu przeciętny, ale za to o ładnym zapachu.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-3, Sodium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Glycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Linalool, Sodium Citrate, Urtica Dioica Leaf Extract, Potassium Sorbate, Citrus Limon Peel Oil, Phenoxyethanol, Ci 19140, Ci 42053 

Ocena produktu: 
OK 

Pojemność: 
200 ml 

Cena: 
11,90 (w promocji)

1 komentarz:

  1. Tak szczerze ci powiem że jakoś nie do końca mnie przekonuje do siebie Ja myję też włosy codziennie więc pewnie bym go szybko zużyła No i cena biorąc pod uwagę skład nie powala

    OdpowiedzUsuń