wtorek, 5 lutego 2019

Stylizacja paznokci - Semilac 167 Surfer Wave + folia transferowa

Oto kolejne szybkie zdobienie wykonane jednym kolorem oraz folią transferową.


Tym razem podstawą stylizacji jest lakier hybrydowy Semilac 167 Surfer Wave. Jest to jasny odcień niebieskiego z dodatkiem szarości. W zależności jak pada światło jest on bardziej niebieski lub bardziej szary. Lakier zapewnia pełne krycie, dwie warstwy dały efekt  jak wyżej.


Uzupełnieniem stylizacji jest folia transferowa ze srebrnymi refleksami.


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie odcienie, a z folią nigdy się jeszcze nie bawiłam. Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się zdobienia w folią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny kolor i adekwatny do nazwy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt mega mi się podoba, kocham srebrne detale i to skradło moje serce. :)

    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam takiej folii. Ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie to wygląda :D Nigdy nie próbowałam fili

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor tego lakieru, taki świeży, a folia wygląda super.

    OdpowiedzUsuń