wtorek, 19 lutego 2019

Ziaja - Gdanskin - Morska odżywka kondycjonująca do włosów


Odkąd zobaczyłam w ofercie Ziai serię Gdanskin, koniecznie chciałam wypróbować jakiś produkt z tej serii. W pierwszej kolejności postawiłam na morską odżywkę do włosów.
Opakowanie: miękka tubka zamykana na klik - zero zastrzeżeń.
W środku znajduje się biała odżywka, o konsystencji gęstego kremu. Przez tą zbitą konsystencję ciężko nałożyć ja na włosy, ześlizguje się z nich (trzeba trochę wprawy aby nie spłynęła w kanał).
Jako, że jest to seria morska, więc spodziewałam się zapachu odświeżającego, morskiego, solnego czy w ogóle czegoś w tym stylu. Niestety zapach, w moim odczuciu, ma mało wspólnego z takimi klimatami. Zapach dość długo utrzymuje się na włosach (jak w przypadku wielu innych odżywek Ziaji), co mnie trochę denerwowało, bo sam zapach nie należał do moich ulubionych.
Samo działanie odżywki było całkiem dobre. Ujarzmiała moje puszące się włosy, stały się mniej sianowate i łatwiej było je ułożyć. Efekt utrzymywał się do kolejnego mycia włosów. 
Wydajność odżywki to zaledwie kilka użyć, od 5 do 6. 
Generalnie odżywka nie jest najgorsza, ale też nie porywa. 

Skład: 
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isopropyl Myristate, Parfum (Fragrance), Panthenol, Wheat Amino Acids, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Silicon Ferment, Glycerin, Helichrysum Stoechas Flower Extract, Propylene Glycol, Marrubium Vulgare Extract, Sodium Benzoate, Hydroxycitronellal, Citric Acid. 

Ocena produktu: 
Taki sobie... 

Pojemność: 
100 ml
Cena: 
5,99

3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nic nadzwyczajnego to się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam serum do twarzy z tej serii i też nie odpowiada mi zapach, a działanie prawie żadne :)

    OdpowiedzUsuń