środa, 13 lutego 2019

Sylveco - Hibiskusowy tonik do twarzy


Z tym kosmetykiem po raz pierwszy spotkałam się podczas dermokonsultacji. Chociaż początkowo jakoś mnie nie zachwycił, postanowiłam go przetestować.
Tonik zamknięty jest w ciemnej, plastikowej buteleczce z szczelnym zamknięciem na klik. Dozowanie nie sprawia większych problemów, sprzyja temu zarówno opakowanie jak i konsystencja toniku - lekko żelowa. Nie jest to typowy żel ani też woda, takie coś po środku. Konsystencja toniku w kontakcie z ciepłą skórą zmienia się z lekko żelowej w bardziej płynną, wodnistą.
Zapach ziołowy, nie wyczuwam w nim żadnego chemicznego zapachu. Zaskoczył mnie nieco kolor toniku - brązowawy.
W swoim działaniu jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień, łagodzi skórę. Po jego zastosowaniu skóra jest ukojona, gładka i miła w dotyku.
Generalnie nie odnajduję minusów w tym kosmetyku. Naturalny skład, dobre działanie. W mojej opinii jest to tonik uniwersalny, przeznaczony do każdego typu cery (a przynajmniej w teorii).

Skład: 
Aqua, Hibiscus Rosa-Sinensis Flower Extract, Glycerin, Xylitol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Coco-Glucoside, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid 

Ocena produktu: 
Bardzo dobry 

Pojemność: 
150 ml 

Cena: 
15,49

1 komentarz: