poniedziałek, 25 lutego 2019

Sylveco - Tymiankowy żel do mycia twarzy



Żel trafił do mnie w styczniu (co pokazywałam tutaj) i od razu przeszłam do jego testowania.
Pierwsze co można zauważyć podczas stosowania tego żelu to mocny tymiankowy zapach. Przez cały czas użytkowania żelu miałam wrażenie, że myję twarz w syropie na kaszel.
Opakowanie bardzo wygodne w użytkowaniu. Pompka ułatwia precyzyjne dozowanie kosmetyku, a co za tym idzie zwiększa jego wydajność. Chociaż opakowanie wydaje się nie wielkie, to kryje w sobie całkiem sporo, bo 150 ml.
Konsystencja bardziej lejąca niż żelowa, lekko się pieni. Samo działanie żelu jest delikatne. Nie podrażnia, nie wysusza, a po zastosowaniu skóra jest delikatnie napięta. Dobrze domywa resztki makijażu, pozostawiając cerę czystą i odświeżoną.
Przy codziennym stosowaniu, dwa razy dziennie wystarczył mi na dwa miesiące.
W moim odczuciu jest to bardzo dobry, delikatny żel do codziennego mycia twarzy. No i ten skład...

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Thymus Vulgaris Extract, Panthenol, Sodium Bicarbonate, Malic Acid, Sodium Benzoate, Thymus vulgaris (Thyme) Oil

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
150 ml

Cena:
18,68

1 komentarz: