sobota, 23 lutego 2019

Emolium - Dermocare - Emulsja na suchą skórę głowy


O istnieniu tej emulsji dowiedziałam się od mojego dermatologa, który polecił mi ją jako pomoc w usunięciu łuski z mojego skalpu. I choć nie jest to moje pierwsze opakowanie, to po wielu miesiącach znów wróciłam do tego kosmetyku.
Opakowanie, dzięki specjalnemu dozownikowi, pozwala na wygodne nakładanie preparatu na skórę. Otwieranie i zamykanie odbywa się przez przekręcenie nakrętki w prawo bądź w lewo.
Sama emulsja ma rzadką konsystencję, lejącą. Określiłabym jako takie rzadsze mleczko do demakijażu. Zapach niezbyt intensywny, osobiście wyczuwam zapach kukurydzy.
Nie jest to tłusty kosmetyk, po nałożeniu na skalp nie powoduje jego przetłuszczania, nie obciąża włosów. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to to że trochę długo wysycha.
Emulsja dobrze nawilża skalp, łuska jest rozmiękczona, a co za tym łatwiejsza do usunięcia. Dodatkowo sprawdza się do maskowania wszelkich odstających skórek na linii włosów (niestety w tych miejscach moja łuszczyca jest dość widoczna).
Podsumowując jest to bardzo dobry, nietłusty kosmetyk do rozmiękczania łuski na skalpie.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Carbonate, Panthenol, Ceteareth-25, Zea Mays Oil, Hialuronian Sodu, Wheat Amino Acids, Phenoxytehanol, Ethylhexylglycerin, Sodium PCA, Glucose, Urea, Glutamic Acid, Lysine, Allantoin, Lactic Acid, Propylene Glycol, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/ Dicaprate, PPG-1 Trideceth-6, Phytantriol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
100 ml

Cena:
22,89

1 komentarz: