czwartek, 3 lutego 2022

Oillan - Baby - Płyn do mycia i kąpiel 2 w 1

Oillan - Baby - Płyn do mycia i kąpiel 2 w 1

Zimą często zmagam się z bardzo przesuszoną skórą całego ciała. Zazwyczaj „zwyczajne” żele pod prysznic pogarszają stan mojej skóry, dlatego od czasu do czasu wspomagam się bardziej specjalistycznymi kosmetykami.
Płyn zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką.
Zapach był niemal niewyczuwalny. Konsystencja była płynna, kremowa w białym kolorze.
Płyn stosowałam na dwa sposoby: jako płyn do kąpieli lub jako żel pod prysznic. W pierwszej wersji dodawałam nakrętkę płynu do kąpieli. Przy tej opcji w wannie powstawało sporo piany. Po kąpieli skóra była ukojona i lekko nawilżona.
Przy drugiej opcji, kosmetyk nakładałam na mokrą skórę, zostawiłam na chwilę i spłukiwałam. Efekty po takim stosowaniu były znacznie lepsze, ale wydajność kosmetyku znacznie spadała.
Kosmetyk, chociaż przeznaczony był głównie dla dzieci, to dobrze sprawdzał się także u mnie. Skutecznie łagodził i nawilżał przesuszoną skórę. Lubię sięgać po ten kosmetyk, zawsze wtedy kiedy moja skóra potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Zapewne jeszcze po niego sięgnę.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Bisabolol, Parfum, Lactic Acid, Citric Acid, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Xanthan Gum, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
400 ml

Cena:
36,61

1 komentarz: