środa, 23 lutego 2022

Sylveco - Rosadia - Krem rozświetlający na dzień

Sylveco - Rosadia - Krem rozświetlający na dzień

Już od jakiegoś czasu planowałam przetestowanie kremów Rosadia, więc gdy tylko znalazłam je w okazyjnej cenie na Allegro, bez wahania je kupiłam.
Krem zamknięty był w plastikowym opakowaniu typu airless. Spisywało się bez zarzutów przez cały czas użytkowania.
Krem miał dość lekką, nie tłustą formułę. Pachniał przyjemnie, wyraźnie wyczuwalny był zapach róży.
Krem łatwo się rozprowadzał, szybko wchłaniał, nie pozostawiał tłustej warstwy. Nadawał się pod makijaż, nie rolował się. Łagodził podrażnienia, wyciszał zaczerwienienia. Co do rozświetlenia, to nie zauważyłam większych efektów.
Krem, w przypadku mojej naczynkowej cery sprawdzał się naprawdę dobrze, łagodził zaczerwienienia, zapewniał dobry poziom nawilżenia. I jeśli miałabym porównywać go z innymi seriami od Sylveco, to był najlepszy.

Skład:
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Caprylic/Capric Triglycerides, Helianthus Annus Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Rosa Canina (Fruit) Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Sorbitol, Glyceryl Stearate, Coco-Caprylate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Rosa Damascena Flower Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Aurantium Flower Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Mica, Aluminum Oxide, Titanium Dioxide, Cl 77492, Citronellol, Geraniol, Linalool

Ocena produktu:

Bardzo dobry!

Pojemność:

50 ml

Cena:
45,99

1 komentarz: