sobota, 19 lutego 2022

Only Bio - Hair of the day - Peeling do skóry głowy

Only Bio - Hair of the day - Peeling do skóry głowy

 
Z racji tego, że mam ciągłe problemy z łuszczącą się skórą głowy, często sięgam po peeling do skóry głowy.
Peeling zamknięty był w miękkiej tubce, zakończonej szpiczastą nakrętką, która ułatwiała nakładanie kosmetyku na skalp.
Peeling był koloru czarnego, zawierał sporą ilość drobinek złuszczających. Konsystencja była kremowa, nie za rzadka, nie spływała między palcami. Zapach był przyjemny, słodkawy, lekko owocowy.
Peeling nakładałam bezpośrednio na skórę głowy, wykonywałam masaż a następnie, myłam szamponem. Jednak po mimo dwukrotnego użycia szamponu, peeling nie domywał się, a skóra pozostała czarna. Nie muszę chyba dodawać, że było to totalną katastrofą…
Niestety nie zauważyłam, jakiegoś mocniejszego złuszczenia skóry głowy, a efekt był raczej dość przeciętny (znam lepsze peelingi do skóry głowy).
Peeling z aktywnym węglem okazał się u mnie totalną klapą… Przy moich gęstych włosach, dokładne wypłukanie go graniczyło z cudem… Nie sięgnę po niego ponownie.

Skład:

Aqua, Cellulose, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylami-ne, Sodium Cocoyl Isethionate, Charcoal Powder, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lactic Acid, Glycerin, Guar Hydroxypro-pyltrimonium Chloride, Tocopherol, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum

Ocena produktu:

Nie dla mnie…

Pojemność:
125 ml

Cena:

17,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz