niedziela, 27 lutego 2022

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym

 W lutym zrobiłam spore zakupy w Lawendowej Szafie:


Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym


1. Fitokosmetik - Beauty Visage - Woda micelarna z kompleksem AntiAge
2. Bioline - BIO Hydrolat geranium bourbon dla cery mieszanej, szarej
3. Dr. Sante - Cannabis Hair - Rewitalizująca odżywka w sprayu do włosów
4. Natura Siberica - Detox Organics Kamchatka - Organiczny, żel oczyszczający do skóry głowy, do stosowania przed szamponem
5. Natura Siberica -Oblepikha C-Berrica -Wegańskie energizujące serum do twarzy z witaminą C i hydrolatem z rokitnika ałtajskiego
6. Natura Siberica - Detox Organics Sakhalin -Organiczna nawilżająco - rozświetlająca maseczka do twarzy bez spłukiwania

 Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym


7. Dermo Care - Krem do rąk (otrzymałam w prezencie od koleżanki)
8. Fitokosmetik - Rozluźniająca sól Bajkalska do kąpieli
9. Good Mood - Odbudowujący szampon do włosów z olejem konopnym
10. Green Feel's - Odżywka do włosów z ekstarktem z orzecha włoskiego i drożdzy piwowarskich

  Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym


11. Blue Cap - Szampon do skóry głowy z łuszczycą (zakup w aptece)
12. Fitokosmetik - Gęsty olejek do włosów wzmacniający na bazie oleju konopnego
13. Fitokosmetik -Tradycyjna, drożdżowa maska do cienkich i zniszczonych włosów
14. Fitokosmetik - Fresh Cosmetics -Miętowo-limonkowy scrub do masażu ciała
15. Fitokosmetik - Fresh Cosmetics - Gęsty olej-kakao do włosów rewitalizujący

I to już wszystko, co kupiłam w lutym. Całkiem sporo tego...

5 komentarzy:

  1. 14 i 15 kosmetyk z Fitokosmetics mnie zaciekawiły :) Znam płyn tej firmy z Twoich nowości - był całkiem ok, ale bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sporo kosmetyków. :) Ja bardzo lubię produkty od bioline. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te hydrolaty mnie interesowałym opakowanie ładne jakby perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne nowości 😉 Ciekawi mnie to serum natura siberica.

    OdpowiedzUsuń