poniedziałek, 21 lutego 2022

Miya Cosmetics - Beauty.Lab - Serum z witaminą C na przebarwienia

Miya Cosmetics - Beauty.Lab - Serum z witaminą C na przebarwienia


W swojej codziennej rutynie pielęgnacyjnej lubię stosować różnego rodzaju sera. W szczególności lubię stosować te z zawartością witaminy C. Dlatego podczas zakupów w Hebe postanowiłam przetestować serum od Miya (zwłaszcza, że jest to jeszcze słabo znana mi marka).
Serum zamknięte było w szklanej buteleczce z pipetką, która pozwalała precyzyjnie odmierzać odpowiednią ilość kosmetyku.
Serum miało płyną konsystencję, nie było ani żelowe ani olejowe. Formuła była bardzo lekka, szybko się wchłaniała. Po zastosowaniu skóra była przyjemnie wygładzona i miła w dotyku.
Zapach, chociaż delikatny, to był przyjemny, rześki a jednocześnie jakby pudrowy.
Stosowałam go rano i wieczorem, zaraz po nałożeniu toniku, a przed nałożeniem kremu. Podczas jego regularnego stosowania, zauważyłam delikatne rozjaśnienie przebarwień i ogólną poprawę kolorytu skóry.
Serum było bardzo wydajne, bo wystarczyło kilka kropli, aby nałożyć je na całą twarz. Starczyło mi na ponad trzy miesiące codziennego stosowania.
Z wielką przyjemnością stosowałam serum od Miya i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą marką. Z chęcią sięgnę po inne kosmetyki tej marki.

Skład:
Aqua (Water), Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Water, Sodium Ascorbyl Phosphate, Methylpropanediol, Niacinamide, Panthenol, Citrus Unshiu Peel Extract, Glycerin, Lactic Acid, Citric Acid, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Inulin*, Cellulose, Glucose, Fructose, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance).

Ocena produktu:
Bardzo dobre!

Pojemność:
30 ml

Cena:
31,49

4 komentarze:

  1. Słyszałam o tej marce same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam serum do cery problematycznej - jasno różowe i jednak mnie rozczarowało. Nie widziałam szczególnych efektów po jego stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń