wtorek, 1 lutego 2022

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2022

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2022


 Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2022

1. Nivea - Clay Fresh - Głęboko oczyszczający żel pod prysznic Imbir & Bazyli. Duża pojemność, więc starczył na długo. Zapach był zaskakująco przyjemny. RECENZJA 💛
2. Beaute Marrakech - Nigella Oil - Naturalny szampon z czarnuszką. Czarny szampon, bardzo skutecznie oczyszczał, ale był przy tym stosunkowo delikatny. RECENZJA 💛
3.Farmona - Radical - Peeling trychologiczny stymulujący wzrost włosów. Nie wniósł niczego nowego do mojej rutyny pielęgnacyjnej. Raczej do niego nie wrócę. RECENZJA 💜

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2022

4.  Sylveco - Wygładzający peeling do twarzy. Był tłusty i nieprzyjemny w użytkowaniu. Nie kupię ponownie. RECENZJA 💜
5. Rossmann - Fusswohl - Płyn z mocznikiem do kąpieli stóp. Skuteczny kosmetyk do kąpieli stóp. Nawilżał i zmiękczał skórę. Wrócę nie raz... RECENZJA 💛
6. Sylveco - Duetus - Krem na noc. Działanie było całkiem OK, ale zapach nie do końca mi odpowiadał. RECENZJA 💚
7. Ava Laboratorium - Pore Solution - Aktywne serum na dzień zwężające pory z różą japońską, witaminą C i nanozłotem. Przyjemne w użytkowaniu, skuteczne w działaniu, nie znalazłam w nim wad. RECENZJA 💛
8. Bielenda - Masełko do rąk Regenerująca Borówka. Bardzo dobrze nawilżało i wygładzało dłonie. Przy tym cudownie pachniało. RECENZJA 💛


I to już wszystko w moim styczniowym denku.

5 komentarzy: