środa, 1 sierpnia 2018

Kosmetyczne zużycia - DENKO 6,7/2018

W ostatnich miesiącach, trochę zaniedbałam systematyczność w zużywaniu kosmetyków. Niestety wiele razy otwierałam jakiś kosmetyk i go nie kończyłam. W efekcie miałam mnóstwo otwartych kosmetyków i niewiele zużyć. Dlatego postanowiłam, że powstanie denko czerwcowo-lipcowe, wprowadzające porządek w moich kosmetykach. 


1. Ziaja - Liście zielonej oliwki - Oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym. Bardzo fajna maseczka, dobrze podziałała na moją skórę, zapewne do niej powrócę. 💛 RECENZJA
2. La Cafe de Beaute - Ultra-odżywcza maska do stóp „Miękkie pięty" z masłem Shea. Nie najgorszy, ale moje stopy wymagają bardziej intensywnej pielęgnacji. 💚 RECENZJA
3. Fitokosmetik - Naturalna maska do włosów dziegciowa - łopian, chmiel - stymulacja i przyspieszenie wzrostu włosów. Bardzo przypadła mi do gustu, więc zapewne do niej powrócę. 💛 RECENZJA
4. Oceanic AA - Alu Free - Mineralny dezodorant 0% soli aluminium. Całe szczęście, że się skończył, bo okazał się totalną porażką. 💜
5. Ziaja - Jagody Acai - Nawilżające mydło z balsamem pod prysznic do kąpieli. Choć na początku drażnił mnie ten zapach, później go polubiłam. 💚
6. Nivea - Krem uniwersalny - Byłam przekonana, że nigdy go nie zużyję... okazało się, że sprawdził się w wielu sytuacjach. 💚
7. Dr. Sante - Spray ułatwiający rozczesywanie z olejem arganowym i kreatyną. Bardzo polubiłam ten kosmetyk, zwłaszcza za formę spray'u. 💛
8.  Oriflame - Activelle - Dezodorant Extreme 48. W mojej ocenie najlepszy antyperspirant w kulce. 💖 RECENZJA
9. Nivea -Black and White - Invisible Clare - Antyperspirant w kulce - Bardzo dobry kosmetyk o przyjemnym zapachu. 💛
10. Dabur - Vatika Naturals - Wzbogacony olej kokosowy do włosów. Bardzo dobry, już szykuję się do zakupu innych olejków z tej serii. 💛 RECENZJA

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

1 komentarz:

  1. Znam tylko krem Nivea, który wolę w wersji Soft i antyperspirant tej samej marki. Kiedyś używałam regularnie, ale teraz wolę Garnier.

    OdpowiedzUsuń