poniedziałek, 27 maja 2019

L'biotica - Biovax Botanic - Szampon micelarny czystek i czarnuszka


Już od jakiegoś czasu chodziła za mną myśl, aby przetestować szampon micelarny. Długo zastanawiałam się na jaki się zdecydować, aż natrafiłam na promocję w drogerii Hebe. I chociaż nie miałam palącej potrzeby zakupu szamponu to jednak się na niego zdecydowałam.
Szampon wyciąga się z  papierowego pudełka, co wg mnie jest zbędnym marnotrawstwem. Opakowanie szamponu zamykane na klik, średnio można było postawić do góry dnem, ale opierając o inny kosmetyk dałam radę. Ze strony opakowania nie miałam większych przygód.
Konsystencja taka w sam raz, nie za gęsta nie za rzadka. Zapach bardzo przyjemny, wg mnie trochę ziołowo-kwiatowy. Nie utrzymywał się na włosach.
Sam szampon dobrze oczyszczał włosy, bez problemu radził sobie z olejami. Dobrze się pienił, niewielka jego ilość wystarczała aby wytworzyć dużo piany, a przy tym łatwo się wypłukiwał. Włosy nie były poplątane. Stosowałam go również z odżywką z tej serii i ten duet to fajne połączenie.
Generalnie jestem zadowolona z tego szamponu, przyjemnie się go stosowało. Nie miałam z jego strony żadnych nieprzyjemnych niespodzianek.

Skład:
Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycerin, Nigella Sativa Seed Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Crocus Sativus Callus Extract, Cistus Ladaniferus Leaf/Stem Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate,  Dicaprylyl Ether, Decyl Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Benzoic Acid, Parfum, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Zea Mays Starch, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Gluconolactone, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Calcium Gluconate, Tocopherol, Tetrasodium EDTA, Hexyl Cinnamal

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena:
11,58

16 komentarzy:

  1. Myślę, że moje włosy polubiłyby się z tym szamponem. Lubię szampony, które wytwarzają dużo piany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam szamponu micelarnego

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę go w końcu wypróbować u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dużych wymagań od szamponów, więc pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego konkretnego szamponu jeszcze nie miałam ale lubię kosmetyki do włosów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski lubię więc myślę, że z szamponem też mogłabym się polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon polecam :) Muszę przetestować jakąś maskę od nich :)

      Usuń