czwartek, 9 maja 2019

Sylveco - Biolaven - Szampon do włosów


Podejście numer 2 do szamponów naturalnych.
Szampon był elementem box'a Ulubieńcy Sylveco, który nabyłam jeszcze w grudniu.
Opakowanie estetyczne, w użytkowaniu nie sprawiało problemów. Jedynie czego można się przyczepić, to to że nie widać ile pozostało kosmetyku w opakowaniu.
Szampon ma niezbyt gęstą konsystencję, trochę przypominała mi żel. Zapach lawendowy, ale bardzo delikatny i krótko utrzymuje się na włosach. Szampon pachnie cudownie, dokładnie tak jak cała seria Biolaven.
Tak jak poprzednik, słabo się pieni i potrzebowałam sporej jego ilości aby uzyskać odpowiednią ilość piany. Podczas mycia włosy są szorstkie i splątane. Ciężko też dokładnie wypłukać go z włosów. Szampon sprawuje się trochę lepiej wraz z olejkiem do włosów Wtedy włosy nie są tak bardzo szorstkie i splątane. Ze zmywaniem olejku szampon radzi sobie dobrze, ale dla pewności warto zrobić to dwa razy.
Z pewnością mogę stwierdzić, że ten szampon jest bardzo delikatny zarówno do samych włosów jak również do skóry głowy.
Na pewno plus za naturalny skład, ale stwierdzam, że ja jednak potrzebuję porządnej piany, aby mieć odczucie, że moje włosy są dobrze domyte. Nie lubię też mieć poplątanych i szorstkich włosów podczas mycia, bo przy tak dużej ilości włosów to problem. Póki co odpiuszczam naturalne szampony i szukam czegoś innego co ma w miarę dobry skład (nie musi być wzorowy). 

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Hydrolyzed Oats, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sodium Benzoate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
300 ml

Cena:
17,99

5 komentarzy:

  1. Chyba sobie odpuszczę. Przy moich włosach chyba się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciężko trafić na dobry szampon z dobrym składem, trzeba brać pod uwagę że nie koniecznie naturalny skład jest lepszy w działaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety pierwszy raz słyszę o tym szamponie i w sumie to nie wiem czy akurat u mnie na włosach by się on sprawdził. Ja jestem bardzo zadowolona z używania kosmetyków do włosów firmy https://eveline.pl/wlosy i to one stanowią teraz podstawę dla moich włosów. Oczywiście każda z nas zapewne ma jakieś soje preferencje.

    OdpowiedzUsuń