piątek, 7 maja 2021

Herbapol - Polana - Wygładzająco - nawilżająca maseczka do twarzy


Herbapol - Polana - Wygładzająco - nawilżająca maseczka do twarzy

 
To już trzecia z kolei maseczka od Herbapolu, którą przyszło mi przetestować. Tym razem w moje ręce wpadła wersja wygładzająco – nawilżająca.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce i wystarczyła na raz. Nie było jej ani za dużo, ani za mało.
Maseczka miała nierównomierną, trochę grudkowatą konsystencję. Wyglądowo przypominała rzadką galaretkę lub grudkowaty żel, o lekko mlecznym zabarwieniu. Zapach nie przypominał mi niczego konkretnego, ale też nie był zbyt intensywny. Po kilkunastu minutach, maseczka w dużej części wchłonęła się, pozostawiając na twarzy cienką warstwę produktu. Zmywała się łatwo… ale z użyciem celulozowej gąbeczki.
Po zastosowaniu, skóra twarzy była przyjemnie nawilżona i ujędrniona (dosłownie jak pupcia niemowlaka). Dodatkowo maseczka ukoiła i wyciszyła moją cerę. Następnego dnia rano, skóra wciąż była pod wpływem działania tej maski (makijaż, wyglądał naprawdę dobrze).
Po raz kolejny maseczka od Herbapolu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. I chociaż efekt nie był długotrwały, (bo trwał nie dłużej niż 24 h) to i tak warto było ją użyć! Ponownie wnioskuję o tubkę!

Skład:
Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Isostearyl Isostearate, Montmorillonite, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tripelargonin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Illite, Glyceryl Stearate, Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract, Cistus Incanus (Rock Rose) Flower/Leaf/Stem Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Phytate, Parfum (Fragrance)

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
8 ml

Cena:
4,99

8 komentarzy:

  1. Będę miała tę maseczkę na uwadze. Znana firma i cieszę się, że wypuszcza dobre produkty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i przyznam, że wow nie było na mojej twarzy po tej masce, ale co skóra to inne działanie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mi te maseczki jakoś podchodzą :)

      Usuń
  3. Widzę, że całkiem dobra ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i była taka ok ale bez szału :D

    OdpowiedzUsuń