piątek, 21 maja 2021

Oceanic - Polka - Płyn do mycia i kąpieli z wodą siarczkową


Oceanic - Polka - Płyn do mycia i kąpieli z wodą siarczkową

 
Płyn kupiłam podczas zakupów online w aptece internetowej Gemini. Od jakiegoś czasu interesowała mnie seria Polka, którą wypuścił na rynek Oceanic.
Płyn miał intensywnie żółty kolor, przez co delikatnie zmieniał kolor wody w wannie. Dobrze się pienił, po dodaniu sporej jego ilości do wody. Niestety nie miał przyjemnego zapachu, pachniał mocno chemicznie (zapewne to zasługa wody siarczkowej). Mocno oczyszczał skórę ale jej nie przesuszał.
Płyn nie do końca przypadł mi do gustu, zwłaszcza ze względu na jego zapach. Po tego rodzaju kosmetyku, spodziewałam się przyjemnego zapachu (otulającego lub orzeźwiającego) oraz działania pielęgnującego (zwłaszcza nawilżenia). Niestety moje oczekiwania nie zostały w 100% spełnione. Zaliczam go do średniaków.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Decyl Glucoside, Alcohol Denat., Silybum Marianum Fruit Extract, Alchemilla Vulgaris Extract, Equisetum Arvense Extract, Glycine Soja Seed Extract, Triticum Vulgare Seed Extract, Medicago Sativa Extract, Raphanus Sativus Seed Extract, Lecithin, Pentylene Glycol, Ornithine HCL, Carnosine, Glycine, Histidine, Lysine, Calcium Gluconate, Magnesium Gluconate, Cupric Chloride, Manganese Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Lactic Acid, Maris Aqua, Benzophenone-4, Capryloyl Glycine, Sodium Bicarbonate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, CI 19140, Butylphenyl Methylpropional.

Ocena produktu:
Taki sobie…

Pojemność:
400 ml

Cena:
12,99

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie było efektu nawilżenia. Ja również na to bym właśnie liczyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszy momencie pomyślałam sobie, jaki super kosmetyk. Niestety po Twoim opisie widzę, że jest dosyć przeciętny. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń