niedziela, 9 maja 2021

Natura Siberica - Super Siberica Professional - Enzymatyczny peeling do skóry głowy przeciw wypadaniu włosów

Natura Siberica - Super Siberica Professional - Enzymatyczny peeling do skóry głowy


Ze względu na to, że na co dzień borykam się z łuszczycą na skórze głowy, bardzo często sięgam po wszelkiego rodzaju peelingi do skóry głowy. Dzięki kanałowi na YT, Kosmetologia Naturalnie, poznałam enzymatyczny peeling do skóry głowy.
Peeling zamknięty był w miękkiej tubce, zakończonej wygodnym aplikatorem w kształcie szpica.
Kosmetyk miał bardzo intensywny, owocowy zapach, który wydobywał się nawet z zamkniętego opakowania. Konsystencja była nie za gęsta, żelowa. Samo aplikowanie kosmetyku było bezproblemowe, dzięki wygodnemu opakowaniu i odpowiedniej konsystencji.
Kosmetyk zazwyczaj stosowałam raz w tygodniu. Pozastawiałam go na skórze ok. pół godziny (trochę dłużej niż zalecał producent). Po tym czasie, zmywałam kosmetyk, tak jak zwykle, stosując delikatny szampon.
Po zastosowaniu ma mojej skórze głowy, było znacznie mniej suchych skórek. I taki stan, utrzymywał się przez kilka dni (co u mnie jest nie lada osiągnięciem). Natomiast nie zauważyłam aby przeciwdziałał wypadaniu włosów (bo generalnie nie mam z tym większego problemu).
W moim przypadku, enzymatyczny peeling do skóry głowy, to strzał w dziesiątkę. Jest znacznie wygodniejszy w stosowaniu, niż klasyczne peelingi z drobinkami. Szybko i skutecznie pomagał mi w usunięciu łuski ze skalpu, co jest nie lada wyczynem. Szkoda tylko, że jest tak słabo dostępny i mało popularny.

Skład:

Aqua, Glycerin, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Glycolic Acid, Niacinamide, Caprylyl/Capryl Glucoside, Hydroxyethylcellulose, Schizandra Chinensis Fruit WaterWH, Panax Ginseng Root Extract, Rhododendron Adamsii Leaf/Stem ExtractWH, Acanthopanax Senticosus Root Extract, Urtica Dioica Leaf ExtractWH, Arctium Lappa Root ExtractWH, Zingiber Officinalis Root Extract, Larix Sibirica Needle ExtractWH, Taurine, Biotin, Folic Acid, Cyanocobalamin, Pantothenic Acid, Pyridoxine, Riboflavin, Thiamine, Yeast Polypeptides, Hydrolyzed Wheat Protein, Lactic Acid, Salicylic Acid, Citric Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Polyglyceryl-6 Oleate, Sodium Surfactin, Citrus Limon Peel Oil, Cymbopogon Nardus Oil, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, CI 15985, CI 16035, Citral, Limonene

Ocena produktu:
Bardzo dobry!

Pojemność:

100 ml

Cena:
35,99

8 komentarzy: