sobota, 1 maja 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 4/2021

 No i znów nadszedł czas na projekt denko. Już kwietniowe!

Zużycia kosmetyczne - DENKO 4/2021

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 4/2021


1. Oriflame - Swedish Spa - Maseczka do rąk Soft Tide. Chociaż producent zalecał stosować jak maseczkę, to stosowałam ten kosmetyk jak zwykły krem do rąk. W sytuacjach kryzysowych, całkiem dobrze się sprawdzała. RECENZJA 💚💛
2. Sylveco - Łagodzący krem pod oczy. Lekki, nietłusty krem do codziennego stosowania. Nie podrażniał, nie uczulał. Starczył na ok. pół roku. RECENZJA 💛
3. Sylveco - Oleiq - Hydrolat ogórkowy. Fajnie zastępował tonik, chociaż zapach nie należał do moich ulubionych. RECENZJA 💚💛
4. Sylveco - Łagodzący żel do higieny intymnej. Rzeczywiście łagodził podrażnienia i był delikatny w działaniu. Trochę przeszkadzała mi wodnista konsystencja. RECENZJA 💚💛
5. Tołpa - Spa Detox - Kąpiel borowinowa do odnowy biologicznej. Umilacz kąpieli, ale bez spektakularnych efektów. RECENZJA 💚 



6. Sylveco - Vianek - Normalizujący żel do mycia twarzy. Mocno oczyszczał twarz, po zastosowaniu twarz była "skrzypiąca". Dla cer tłustych i mieszanych. RECENZJA 💛
7. Sylveco - OCzyszczający peeling do twarzy. Posiadał bardzo małe drobinki peelingujące i był skuteczny. RECENZJA 💛
8. Sylveco - Wygładzająca odzywka do włosów. Nie sprawdziła się na moich włosach, miałam wrażenie, że nic nie robiła. RECENZJA 💜
9. Rossmann - Alterra - Żel pod prysznic Bio Konopie i Bio Cytryna. Chociaż nie do końca odpowiadał mi jego zapach, to był skuteczny w działaniu i nie wysuszał skóry. RECENZJA 💚💛
10. Eco Laboratorie - Odbudowujący szampon do włosów. Bardzo dobry szampon do codziennego użytkowania. Dobrze się pienił i oczyszczał włosy. RECENZJA 💛
11. Oriflame - Acitivelle - Dezodorant antyperspiracyjny. Kosmetyk po który sięgam często, chociaż "zdradzam" go z innymi. Wciąż, od lat najlepszy! RECENZJA 💖
12. Vichy - Mineral 89 - Wzmacniająco - nawilżająco booster z kwasem hialuronowym. To kosmetyk, który wyprowadził moją skórę twarzy na prostą po chorobie (covid). Dopiero wtedy zobaczyłam jak zbawiennie zadziałał na nią. RECENZJA 💖
13. Sylveco - Rokitnikowa pomadka ochronna. Można było ją nakładać bezkarnie na usta, w dużych ilościach, bez obawy że pozostanie na nich nieprzyjemna warstwa. RECENZJA 💛




14. Herbapol - Polana - Odżywczo - regenerująca maseczka do twarzy. Przyjemna w stosowaniu i skuteczna w działaniu. RECENZJA 💛
15. Herbapol - Polana - Oczyszczająca maseczka do twarzy. Kolejna skuteczna maseczka. Przyjemnie się jej używało. RECENZJA 💛
16. Oriflame - Love Nature - Antyoksydacyjna maseczka do twarzy w płachcie. Przyjemna w używaniu, ale bez spektakularnych efektów. RECENZJA 💚
17. Ziaja - Mikrobiom Balans - Maska jogurtowa dla skóry wrażliwej. Wygrzebana z dna szuflady, zużyłam, aby nie zalegała. Efekty niezauważalne. RECENZJA 💜
18. Ziaja - Mikrobiom Balans - Kremowa maska dla skóry suchej. Kolejna maseczka, po której właściwie nie widziałam efektów. RECENZJA 💜


To już wszystkie zużycia. Było ich całkiem sporo. W kwietniu kupiłam więcej kosmetyków, niż zużyłam. Maj zapewne upłynie pod znakiem intensywnego zużywania zapasów.

26 komentarzy:

  1. Z Herbapolu to są dobre kosmetyki, sam używałem szamponu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że po maskach z Ziaji nie widziałaś efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling Sylveco i maski Herbapol znam i mam identyczne zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spore denko. Najbardziej zaciekawił mnie normalizujący żel do mycia twarzy z Vianek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tych kosmetyków, bardzo mnie kuszą maseczki z Polany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie je testuję, ale po 2 zużytych stwierdzam, że warto im się przyjrzeć :)

      Usuń
  6. Peeling sylveco mam w innej wersji i nieźle się sprawdza. Znam też żel normalizujący vianek i wspominam go bardzo dobrze. Maski herbapol polana były dla mnie fajnym urozmaiceniem w pielęgnacji 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie używam peelingu z Sylveco, tej żółtej wersji :)

      Usuń
  7. Kiedyś używałam kremu zmiekczajacego do stóp od Tołpy , był super ale zniknął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo szukam jakiegoś porządnego nawilżacza do stóp :)

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Ogromne denko! Niestety, nie miałam okazji niczego spróbować ale kilka kosmetyków, przyznam, wpadło mi w oko :) Cudowny i inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylveco - Łagodzący krem pod oczy. ten krem miałam i był całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie produkty Ziaji się nie sprawdzają. Vianek za to jest dobry 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę tutaj marki , które znam jednak nie miałam okazji używać tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam peeling Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne denko. Nic nie miałam z tych kosmetyków, więc oczywiście większość mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń