sobota, 15 maja 2021

Beaute Marrakech - Olej sezamowy


 
Podczas zakupów on-line w drogerii Natura, trafiłam na bardzo ciekawą promocję na olejek sezamowy. A, że nie miałam okazji wcześniej używać takiego olejku, bez wahania zdecydowałam się na zakup.
Olejek zamknięty był w szklanej, ciemnej buteleczce z pipetką. Opakowanie podczas użytkowania kosmetyku, nie przysparzało żadnych problemów.
Olejek miał delikatny, zapach. Konsystencja oleista, średnio treściwa. Używałam, go do zabiegu olejowania włosów oraz do nawilżania skalpu. Jako kosmetyk do olejowania włosów, sprawdził się całkiem dobrze, moje włosy go polubiły. Po zabiegu olejowania były dociążone, wygładzone i błyszczące. Stosowany bezpośrednio na skórę głowy, również sprawdzał się dobrze, nawilżał skalp a w moim przypadku, dodatkowo pomagał w usunięciu łuski.
Olej był dobrym kosmetykiem, o szerokim spektrum zastosowań, chociaż ja stosowałam go tylko w dwóch. Nie znalazłam w nim większych wad.

Skład:
Sesamum Indicum Seed Oil

Ocena produktu:

OK

Pojemność:
30 ml

Cena:
5,00

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że jest taki olejek. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, czuję że pomógłby mi na mój wrażliwy skalp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie stosowałam olejkó na skórę głowy i chyba by to nie było dla mnie ;) ale ciekaw,e nie używałam nigdy olejku sezamowego na włosy ani nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń